Darmowa dostawa od 200,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

ZBIERAJ PUNKTY!

Program lojalnościowy

 

Regulamin programu bonusowego:"ZBIERAJ PUNKTY"

1. Uczestnictwo w programie bonusowym – „ZBIERAJ PUNKTY”
1.1. W programie uczestniczyć mogą wyłącznie Klienci, którzy dokonali rejestracji w sklepie Sewel.pl
1.2. Punkty bonusowe naliczane wyłącznie dla danego konta z którego dokonywane są zakupy. Nie istnieje możliwość sumowania punktów z różnych kont dla jednego użytkownika.
1.3. Nie ma możliwości przeniesienia punktów bonusowych na inne konto lub odstąpienia ich innemu użytkownikowi.
 

2. Proces gromadzenia punktów.
2.1. Za każde wydane przez zarejestrowanego Klienta 10 zł na towar w Sklepie Sewel.pl naliczany jest automatycznie 1 punkt bonusowy.
2.2.
Jeśli Klient skorzysta z kodu rabatowego podczas sumowania kosztów zamówienia, obsługa sklepu skoryguje saldo punktów w myśl zasady 1 punkt za każde 10zł wydane na towar.
2.3. Punkty sumują się automatycznie przy każdorazowym zakupie i wgląd do nich możliwy jest z Panelu Klienta.
2.4. Punkty podlegają wymianie wyłącznie na produkty aktualnie dostępne w programie bonusowym.
2.5. Nie istnieje możliwość wcześniejszej rezerwacji produktu oferowanego w programie bonusowym.
2.6. Punkty bonusowe nie podlegają wymianie na gotówkę.
2.7 W przypadku zwrotu towaru przez Klienta naliczone punkty bonusowe za ten produkt, zostaną odjęte od sumy punktów zgromadzonych.
2.8 W przypadku zwrotu towaru, naliczone punkty automatycznie ulegają anulowaniu. Jeżeli za otrzymane w wyniku zakupów punkty wydany zostanie produkt bonusowy, a produkt zakupiony zostanie zwrócony należy jednocześnie dokonać zwrotu produktu bonusowego. W przypadku braku zwrotu produktu bonusowego zwrot należności za dokonany zakup zostanie pomniejszony o wartość detaliczną produktu bonusowego.

 

3. Wysyłka produktów bonusowych.
3.1 Produkty bonusowe wysyłane są z bieżącym zamówieniem Klienta lub odrębnie, wówczas koszt wysyłki wynosi zgodnie z warunkami określonymi w Regulaminie Sklepu Sewel.pl
3.2 W przypadku jeżeli przesłany produkt bonusowy został uszkodzony w transporcie lub Klient w ciągu 24 miesięcy od dnia otrzymania produktu, stwierdzi wadliwość w działaniu lub uszkodzenie będące wynikiem wady, wówczas należy skontaktować się z obsługą Sewel.pl celem odebrania przez Sklep uszkodzonego towaru. Sklep Sewel.pl pokrywa koszty wysyłki.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel